Що робити, коли порушуються права споживача?
Найперше – варто звернутися безпосередньо до ломбарду. Можна зателефонувати на “гарячу лінію”, але ліпше надіслати письмове звернення до керівництва установи. Інколи споживачам вдається швидко вирішити ситуацію або отримати роз’яснення вже на цьому рівні.
Якщо питання не вдалося вирішити, споживач може звернутися до Національного банку. Найзручніші та найбезпечніші канали – онлайн-форма на вебсайті, електронна пошта nbu@bank.gov.ua та контакт-центр 0 800 505 240. У зверненні важливо розповісти суть питання, вказати установу, якої стосується звернення, ваше прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання та електронну пошту.
У Національного банку є 30 календарних днів на розгляд звернення. Але як правило, на практиці, відповідь готується оперативніше, особливо на актуальні та термінові звернення.