Звіт НБУ про роботу зі зверненнями споживачів фінансових послуг у 2022 році

Звіт НБУ про роботу зі зверненнями споживачів за 2022 рік демонструє різницю структури звернень до початку повномасштабного вторгнення та після. Основними питаннями до 24 лютого були правовідносини за кредитними договорами НФУ. Після зазначеної дати практично всі звернення стосувались першочергових фінансових потреб громадян у режимі воєнного стану.

Топ- 5 питань від споживачів у 2022 році

  1. Блокування та арешт рахунків
  2. Кредитні канікули на час
    воєнного стану
  3. Неможливість зняти/обміняти
    валюту
  4. Проблеми з переказами
  5. Мораторій на транскордонні
    перекази в іноземній валюті

Нагадуємо споживачам фінпослуг, що в разі виникнення проблемних ситуацій під час користування фінпослугою ви завжди можете звернутись до НБУ будь-яким зручним способом та отримати відповідне роз’яснення.

Звернутись до Національного банку можна у такий спосіб:

  • зателефонувати до контакт-центру за номером 0 800 505 240;
  • написати до чат-боту контакт-центру nbu_contact_bot у viber або telegram;
  • заповнити онлайн-форму на сайті НБУ або надіслати лист на електронну пошту: nbu@bank.gov.ua чи на адресу: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ-8, 01601.

Джерело