Куди можуть звернутись споживачі фінпослуг, які мають статус PEP?
Моніторінг ЗМІ
27.10.2023
Національний банк України відсьогодні запроваджує окремий функціонал чат-бота, що працює у месенджерах Viber, Telegram та Web chat, для надання швидких відповідей на питання фізичних осіб, які є національними публічними діячами та членами їх сімей (далі – PEP).
Його метою є швидке опрацювання питань стосовно взаємодії PEP з банками та небанківськими установами, наприклад, щодо відмови в наданні послуг, витребування цими установами додаткової інформації або документів тощо.
Як скористатись чат-ботом?
- Потрібно на сайті НБУ зайти в розділ “Захист прав споживачів” та обрати один із каналів дистанційного зв’язку через месенджери: Viber, Telegram або Web chat.
- В чаті обрати категорію: “РЕР”.
- Далі – обрати проблематику питання з меню питань, що вам запропонується нижче.
- Після цього у чаті з’являться посилання на роз’яснення щодо обраного вами питання.
За допомогою чат-бота можна отримати відповіді та слушні поради на поставлені запитання, а також подати скаргу на дії банку чи небанківської установи.