Захист споживачів фінансових послуг

Споживач фінансових послуг може звернутися зі скаргою щодо порушення його прав під час отримання фінансових послуг до Національного банку України.

Національний банк України має повноваження на захист прав споживачів фінансових послуг і регулює поведінку банків та небанківських фінансових установ щодо їхніх клієнтів.

Cпеціальний підрозділ, який цим опікується, – Управління захисту прав споживачів фінансових послуг.

Канали для громадських зверненьКонтакти для громадських звернень
Онлайн-Форма на веб-сайті НБУhttps://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals.
Заповнюється та надсилається на nbu@bank.gov.ua
Для подання письмових звернень громадянвул. Інститутська, 11-б, м. Київ, 01601
Телефон0 800 505 240
Понеділок – Четвер з 9:00 до 18:00, п’ятниця з 9:00 – 16:45
Запис на особистий прийомчерез онлайн-форму або за телефоном 0 800 505 240
Громадська приймальнявул. Інститутська, 12, м. Київ, кімн. 24
Розділ “Захист прав споживачів” на сторінці офіційного Інтернет-представництва Національного банку https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection

Національний банк не розглядає анонімні звернення без імені автора та зазначеного місця проживання. У разі, якщо звернення поза компетенцією НБУ, його передають відповідальному державному органу.

Деталі на сайті регулятора Захист прав споживачів фінпослуг. Що варто знати?