Захист споживачів фінансових послуг
Новина
16.01.2023
Споживач фінансових послуг може звернутися зі скаргою щодо порушення його прав під час отримання фінансових послуг до Національного банку України.
Національний банк України має повноваження на захист прав споживачів фінансових послуг і регулює поведінку банків та небанківських фінансових установ щодо їхніх клієнтів.
Cпеціальний підрозділ, який цим опікується, – Управління захисту прав споживачів фінансових послуг.
Канали для громадських звернень | Контакти для громадських звернень |
Онлайн-Форма на веб-сайті НБУ | https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals. Заповнюється та надсилається на nbu@bank.gov.ua |
Для подання письмових звернень громадян | вул. Інститутська, 11-б, м. Київ, 01601 |
Телефон | 0 800 505 240 Понеділок – Четвер з 9:00 до 18:00, п’ятниця з 9:00 – 16:45 |
Запис на особистий прийом | через онлайн-форму або за телефоном 0 800 505 240 |
Громадська приймальня | вул. Інститутська, 12, м. Київ, кімн. 24 |
Розділ “Захист прав споживачів” на сторінці офіційного Інтернет-представництва Національного банку | https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection |
Національний банк не розглядає анонімні звернення без імені автора та зазначеного місця проживання. У разі, якщо звернення поза компетенцією НБУ, його передають відповідальному державному органу.
Деталі на сайті регулятора Захист прав споживачів фінпослуг. Що варто знати?